Pages

Saturday 11 June 2011

Senai - Desaru

Hello u olls semua .

Saya tengah rajin nie , Marathon habis dah nie . satu hary sampai 5 post saya nak buat , GILER GELOJOH kan aku . Hehehehe ! Nie disebabkan Line wifi tersangat lah laju kan . Vrooooom ... sekali tekan je beb terus keluar . tidak seperti di Dungun .. kena loading memanjang .

okeyh kenapa aku buat tittle tuh guys SENAI - DESARU ? sbb aku nak bajet ckit dengan korang yang aku dah lalu Highway yang baru bukak tuh weiyh . Eh kaw ader ? tak punya kan . So nak tangkap gambr lebih - lebih tak boleh sbb reasons yang pertama Camera Lumix tak beli lagy . second pulak , Tak boleh turun sbb mentang - mentang free kan . Adoi kesesakan yang berlaku disana , Konon nya nak buat promotion lah katekan . Booooowek ! tolonglah ,

Pergh jalan kat situ memang dekat giler berbanding Jalan yang Biasa okeyh . Sekelip mata sudah tiba di Tanjung Balau taw . Perjalanan amik  masa setengah jam je Beb ... Luar biasa kan ? Taklama lagi Dungun ke Johor Macam Johor - Melaka je Beb .. so boleh lah Selalu balik kan  ! Hurm yang hadoooo .

Eh , okeyh lah saya mau mandi . sembahyang dan Mengaji tata uolls : )

JANGAN LUPA TEKAN BUTANG follower taw ! terima kasih

No comments:

Post a Comment