Pages

Saturday 11 June 2011

Sakit

Hye pembaca sekalian yang kacak dan cantik semua !

Hah . see bertapa saya seorang yang sangat rajin kan . Okeyh pada kali ini saya nak story tentang saya lah . Okeyh Last week saya , encik Love , Eybu dan Adiek saya telah pergi ke Hospital Pakar Abdul Samad or KPJ Healthcare  , Mulanya engat nak pergi jumpa Doktor untuk tanya kenapa saya sering sakit perut tiba di malam hary , Hah sangat mysterious kan Penyakit I , so Encik Love pon dengan rela hati amik cuty demi Buah haty kesayangan . Auw thanks awak , sangat rasa diriku begitu berharga ,,, HAHAHHA , bila dah jumpa doktor i kena buat banyak test dekt situh . OMG ! giler takot weiyh , Banyak giler wayar disekeliling ku . Tidak ku sangka sangat canggih Machine disana , Owh . Bergetar kepala lutut nie tengok , HAHHA yang tak boleh blar after aku buat test Masukkan camera dalam mulut yang sakit giler tuh . Boleh plak aku melalak time tuh . sangat Gojes bukan ! tapi serius aku cakap yang sakit giler benda alah tuh . Tak tipu punya weiyh . owh ditambah pula nampak Encik Love dan Eybu ku Masuk bilik tuh lagi r sawan Mengader aku datang ,

Okeyh . So petang tuh jugak kena admit masuk ward ... then the doctor said Besok pagy you kena buat Minor operation . untuk buang batu dalam Hempedu , okeyh ape benda alah tuh ? tolong google sendiri eh .
so malam tuh jugak aku tidur sorang , Eybu dan Encik Love balik rumah .. sangat sunyi , Bertemankan Tv sahaja , dan aku jeles dengan my Love sbb mereka pergi Makan - makan mase aku kat Hospital ! aurgh geram

so Bertarikh 2/6/2011 pukul 10 tepat aku dah terpacak duduk depan bilik operation dan pakai baju khas dan topi bagai . Macam Kiut pon ade pakai skirt ghituu warna Purple , Nasib baek eybu datang tepat pada masa , sempat gak jumpa Eybu . Rase nak nangis pon ader , yelah first time Beb masuk Bilik uh . then ade abang tuh tolak aku masuk bilik Operation . Hamboi sejok yang amat , okeyh amik masa 2 jam jugak aku ngorok dalam tuh . tak sedar ape jadi ! bila bangun perut ku dah kena tebuk bagai .

okeyh lah mals dah nak cerita . Tengok gambar jelah eh ... see you again next tyme : D




selepas buat Minor operation


Adiq yang amik masa buat  saya operation


Hah . Best kan kena cucuk macam niekh ?

No comments:

Post a Comment