Pages

Friday 10 June 2011

$_____________$



Hello readers . pertama kali nya i nak ucap thanks kpd mereka yang sudi bertandang ke blog saya yang Mentah nie . okeyh jom kita berbalik semula kpd simbol $_________$ . okeyh people maksudnya ialah Money or Malay say Duit .... korang mesty suka jugak kan ! Apa sahaja boleh dibeli dengan simbol nie , okeyh wishlist aku tahun nie ialah Mendapatkan This items yang sudah lama berkenan dihaty nie . Owh saba ya LyLy ckit je lagy mau dapat dye yang berharga RM2k something . Owh untungnya kalau dah kerja kan , mesty Best ! saya taknak Blackberry or iphone bagai lah . Sbb tak penting pon , This items boleh buat kerja part time kan . and sangat bersesuaian dengan Jiwa saya yang suka Bergambar . opps ! tak bermaksud saya kaki playsing okeyh .

Hurm harap tertunai jua . okeyh times up babes ! Next tyme kita jumpa lagi keyh : D tata 

No comments:

Post a Comment